På di.dk anvender vi cookies til en række forskellige formål i forbindelse med funktion, webanalyse og marketing. Klikker du videre på sitet, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Du kan læse mere om cookies og fravælge brugen af dem på denne side.

Ny kampagne løfter servicebranchens image

DI Service lancerer sammen med branchefællesskaberne DI Handel og DI Transport den store imagekampagne "Godt Job" i uge 37.

Fra denne uge vil danskerne møde kampagnen "Godt Job" i deres Facebookfeed, i TV, i radio og i aviser landet over. Kampagnen fremhæver alle de positive sider, der er ved at have et job i handels-, transport- og servicebranchen.

Med kampagnen "Godt Job" ønsker DI Service at vise den brede befolkning, at et godt job kan være mange forskellige ting. For virkeligheden er, at langt de fleste, der arbejder med handel, transport og service, sætter pris på deres job.

DI Service håber, at din virksomhed vil tage godt imod kampagnen, og at du vil være med til at udbrede kendskabet til, hvad det vil sige at have et godt job inden for servicebranchen. Det kan du bl.a. gøre ved at bruge den materialepakke, der er link til her.

Hvis din virksomhed har lyst til at være med i kampagnens presseindsats, og du har medarbejdere, der har lyst til at fortælle, hvorfor de er så glade for deres job, så kontakt konsulent Marie Louise Plenborg på marie.padviceas.dk eller på tlf.: 53 72 74 53.

Se hjemmesiden for "Godt Job" her.

PUBLICERET: 05-09-2017 OPDATERET: 07-09-2017