På di.dk anvender vi cookies til en række forskellige formål i forbindelse med funktion, webanalyse og marketing. Klikker du videre på sitet, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Du kan læse mere om cookies og fravælge brugen af dem på denne side.
Strategiske indsatsområder

DI Service arbejder for:

  • at styrke servicevirksomhedernes markedsandel på det offentlige marked gennem flere offentlige indkøb og udbud
  • at styrke servicebranchens rekrutteringsgrundlag og sikre, at den nødvendige arbejdskraft er til rådighed
  • at styrke branchens professionalisme gennem ledelses- og produktivitetsudvikling
VORES FOKUSOMRÅDER ER:
  • DI Service har som prioriteret indsatsområde at styrke samspillet mellem de private serviceleverandører og den offentlige sektor.
  • DI Service giver dig overblik over det brede udvalg af uddannelser målrettet servicebranchens medarbejdere.
  • Øget brug af private leverandører i levering af offentlige opgaver giver bedre service for borgere og virksomheder.
  • Få simple råd til, hvad din virksomhed kan gøre for at overholde reglerne og undgå bøder, når du ansætter udenlandske medarbejdere.
  • DI og DI Service sætter fokus på din virksomheds produktivitet. Her kan du få inspiration til at øge din indtjening og styrke din konkurrenceevne.
  • DI Service involverer sig løbende i en lang række erhvervspolitiske sager på vegne af vores medlemmer.
Gennem vores medlemskab af DI Service er vi del af et interesse-fællesskab, som giver os værdi.
ADM. DIREKTØR HENRIK DAHL JEPPESEN, DEAS A/S
Medlemsservice
Som medlem af DI Service får du  individuel vejledning og sparring, invitationer til seminarer og workshops, og adgang til netværk, der styrker din forretning.